Sabtu, November 14, 2009

Kantoi.... PKR Selangor agihkan projek kepada kontraktor Pakatan Rakyat!!

Selangor, negeri yang dikatakan telus dalam pentadbirannya telah terkantoi.. akibat keceluparan blogger mereka... Blogger ini mengakui bahawa memang terdapat kouta tertentu untuk kontraktor politik Pakatan Rakyat bagi projek di Selangor.

Nampak gaya penulisannya.. beliau macam antara kontraktor yag kecewa tak dapat projek dari DHA....

Walaupun dia menuduh Hassan ALi (DHA) adalah boneka Umno yang dihantar ke dalam Pas... namun kerana kebodohan beliau telah membocorka rahsia Kerajaan Negeri Pakatan Rakyat.. yang biasanya menganggap diri mereka suci dan telus... konon je la.



Beliau berkata "Sepatutnya Pas lebih melalui DHA. 18% kuota pas telah diperolehi oleh kontraktor-kontraktor umno." (klik disini).

Jika ada kouta PAS untuk projek di Selangor pastinya ada kouta yang lain untuk PKR dan DAP... sebagai kerajaan Negeri semestinya kouta PKR pasti akan lebih besar....

Cuma bingainya blogger ni dalam mempersoalkan kontraktor UMNO namun otak dia guna di lutut... di bawah niadalah reaksi komen kepada posting blgger tersebut:-

kalau buat tender terbuka, sape2 pon boleh dapat bingai

org pas tak kecoh pon, tak kebulur pon tak dapat projek, yg kau sibuk sgt ni nape? org pkr suruh?

aku sebagai pembayar cukai, peduli apa aku sape yg dapat kontrak atau projek. yg aku nak projek tu siap, masalah aku selesai. bg kat bapak sendiri un tp projek terbengkalai pon buat pe

lu ni napeeee la bingai sgt

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda