Khamis, Januari 21, 2010

Naib Presiden PAS yang dungu

Tengah orang ramai menceritakan mengenai Cah Keting dalam PAS khasnya di kalangan pemimpin mereka, terdapat pula seorang Naib Presiden Pas yang dungu iaitu Datuk Mahfuz Omar mendakwa beliau langsung tidak mengetahui tentang isu amalan 'cah keting' atau cantas-mencantas dalam Pas yang kini menimbulkan polemik di kalangan pemimpin parti itu. Malah beliau juga mendakwa tidak mengetahui pendedahan mengenai amalan itu dibuat sendiri oleh Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Nampak sangat dungu beliau ni, tak payahlah nak berlakon bodoh macam PAS ni tengah tenang, sedangkan sedang bergelumang dengan taik di dalam. Iagat rakyat bodoh sangat ke nak menilai.

Sedangkan Naib Presiden Pas, Salahuddin Ayub turut mengesahkan wujudnya amalan itu bukan sahaja dalam Pas Kelantan bahkan di negeri-negeri lain. Kemudia juga diakui oleh Ketua Dewan Pemuda Pas, Nasrudin Hassan pula berkata, penularan 'cah keting' itu berpunca daripada kewujudan pemimpin yang tamak dan mempunyai agenda peribadi.

Tapi macam mana PAS boleh dapat naib presiden dungu macam ni, kalau bab orang cepat dia tahu, tapai bila sampai bab PAS, tak tahu pula.. dengan zaman teknologi x payah lah nak belagak bodoh kalau tak dia yang dilihat bodoh.

Patut pun anak masuk pusat serenti (baca di sini), jenis bapak tak ambil tahu... entah-enagtah anak masuk pusat serenti pun dia tak tahu... Lebih Mahfuz ni balik jaga anak, jangan sampai anak hisap dadah lagi... tak payah nak sibuksibuk jaga negara.

1 ulasan:

Jeffry berkata...

SLM BRO..APE NAK HERANKAN SGT. BALACI2 PAS YG SENIOR2 SEME DH LAMA MKN TAIK DRP BUDAK2 BWHAN DIORANG TU. ITU PSL KULIT MUKE SEKOR2 KALIS KEBENARAN KEHKEHKEH

Kongsi Link Anda