Popular Today

Sabtu, Mac 22, 2014

#KajangMove : Lebih 200 ribu hadiri program reformasin 2.0

Ternyata #kajangmove yang dibuat oleh Anwar sgt berjaya..

PRK yg disengajakan ini merupakan satu manifestasi kejayaan perancangan licik Abg Non untuk libatkan rakyat dalam kes moral beliau.

Pastinya dengan kehadiran lebih 200 ribu manusia di stadium Kajang ini sgt berjaya.. dengan kehadiran peserta2 import ini pastinya malam inj ang non akan tersenyum lebar..

Hmm.. betul ke 200 k yg hadir??

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ada dilapurkan hanya 5,000 hadir! PI MAMPOSLAH reformasi-pala-hotak ala si KAPIR Barat-ZIONIS!

Tapi SYUKUR ALHAMDULILLAH, dgn- kehadiran 50, 000 di majlis SELAWAT Perdana! Hidup ISLAM/umatnya termasuk YAB PM dan IBUNDA NEGARA kita! Semoga umat Islam/Melayu di NEGARA ISLAM; Tanah Melayu pusaka nenek moyang kita, jadi lebih soleh, INSYA-ALLAH!

Sebenarnya seluruh Dunia, termasuk Tanah Melayu ISLAM kita ini mahu di’GAY‘kan oleh puak pengikut SYAITAN Illuminati Barat-Zionis terutamanya rejim Amerika, melalui ejen tempatannya termasuk si PEMBANGKANGPELIWATSONGSANG - lihat di http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=40983, Repost: Obama’s Sodomite Past Comes Back To Haunt Him, By Wayne Madsen on January 8, 2012 (kalau berita ini tak benar, tentu Obama dan geng Gaynya yg. ramai dlm rejim Amerika, dah SAMAN).

Apa maknanya Illuminati ini - lihat di http://www.blissful-wisdom.com/rothschild-sponsored-zionism-world-banking-control-and-israel.html, Rothschild sponsored Zionism, World Banking Control, and Israel; dan http://www.tokenrock.com/explain-order-of-skull-and-bones-the-78.htm, The Order of Skull and Bone. Dlm. industri seni Barat, tamadun syaitan Illuminati ini juga diPUJA oleh kumpulan KAPIR Heavy Metal/mana-mana artis yg. berperangai-BUAS-mcm-haiwan, termasuk Madonna, Lady Gaga, Keisha; Rihanna, Beyonce, Miley Cyrus dsbnya – lihat http://www.altheadlines.com/famous-illuminati-members-13248490/, Famous Illuminati Members, By: David Veritas, May 14, 2013; dan http://www.altheadlines.com/top-10-illuminati-symbols-hidden-in-plain-sight-13249963/, Top 10 Illuminati Symbols Hidden In Plain Sight, By: David Veritas, July 23, 2013.

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Kongsi Link Anda