Popular Today

Jumaat, April 23, 2010

Tamparan kepada Nik Aziz

Masa sudah begitu suntuk, pembangkang kini semakin terdesak mendapatkan sokongan dari pengundi sehingga masjid sebagai tempat Ibadat juga digunakan oleh mereka.

Lantas atas kesedaran itu, YM Sultan Selangor sangat kecewa dengan tindakan PKR menggunakan masjid untuk kepentingan politik mereka. Baginda telah mengambil tindakan suapaya melarang mana-mana parti politik menggunakan dewan masjid untuk berkempen. Kerana ini sangat bersesuaian dengan peranan masjid di dalam Islam iaitu tempat perpaduan umat Islam dan bukannya untuk melemparkan fitnah.

Oleh itu, sebagai penguatkuasa agama, tindakan JAIS melarang Nik Aziz berpolitik dalam masjid adalah tindakan sangat tepat bagi mengelak masjid terus dihina oleh Pakatan Rakyat.

Menurut berita "Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) menegaskan tidak akan membenarkan mana-mana pihak termasuk Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat untuk menyampaikan ceramah atau kuliah Maghrib di mana-mana masjid dan surau di Hulu Selangor."

Pastinya tindakan ini akan dipolitikkan oleh PKR.. kita tunggu sahajalah .. dakawaan ini pasti terdengar bagi menutup kelemahan mereka; JAIS alat UMNO, Sultan Selangor dipegaruhi UMNO dan sebagainya.

Syabas kepada YM Sultan selangor kerana tegas sebagai ketua Agama Islam.. melarang masjid dipolitikkan!!!

Kepada PAS atau Nik Aziz, tidak cukupkah anda merosakkan Islam, tidak cukupkah menyesatkan umat Islam... Kalimah Allah anda hina, masjid pun anda Hina.. apatah lagi negara Islam dan hudud pun anda hina!!!

Selamatkan Malaysia!!

Tinggalkan PKR...

Jauhi Dosa!!!

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

baru balik umrah dah nak pecah-belahkan umat. apa la nak jadi dgn nik aziz ni. sia2 solat.

kalau aku jadi pemimpin aku akan gunakan kesempatan ini, dimana penyokong yg ramai utk satupadukan ummah.

gunakan fikiran dan usaha utk majukan ummah. bukan pecahbelahkan.

dia ni tak takut dgn neraka nik aziz ni.

Mordecai Kucai berkata...

Menate beruk...

Peraturan mudah begitu pun tidak dapat di patuhi. Tebal lagi iman budak sekolah dari dia.

Jelas tipisnya iman Nik Aziz.

MAWAR BERDURI berkata...

salam?

memang tak patut..pasti tak dpat d terima oleh Puak2 PAS sbb memang dah keje depa nak menfitnah kat masjid dan surau.

Tanpa Nama berkata...

my dear nik jajes, tgk muke mu ni, ku xnampak pun seri nye. bersih pun idak. nik, mu g bli SKII la. kasik bersey muke. gpun, mu de btau pengikot2 mu yg bengap nu..nengok muke mu leh masok syorga. so.. pakaila SKII deh. baru best dorg pndg muke mu yg berseri dgn SKII n leh masok syorga. Jgn degey nik jajes. ti lempang skali kang. terabur gigi mu. hehehehehe.. a..a.. kurang ajar ek mu ni?

Tanpa Nama berkata...

...nik aziz..atau panggil saja nik ajis...atau susah2 panggil saja NAJIS...sesuai dengan peranannya yang sentiasa memecahbelahkan perpaduan melayu semata-mata kerana politik..

Kongsi Link Anda