Sabtu, Oktober 09, 2010

Bantahan Pemuda Johor terhadap kebiadapan HINDRAF


Oleh : Agendabangsa.com

Bertempat di Larkin Sentral, jam 9 pagi. Pemuda UMNO Johor telah mengadakan Demonstrasi Mengecam Kenyataan Biadap Ketua HINDRAF P Waythamoorthy terhadap Baginda Sultan Johor pada 7 Oktober lalu.

Kenyataan biadap seolah - olah ingin mengajar Sultan itu, telah menimbulkan kemarahan segenap penduduk Melayu terutamanya di warga Johor yang begitu menyanjung Sultannya.

Ketua HINDRAF yang kurang ajar itu menyalahtafsir nasihat DYMM Sultan Ibrahim Ismail beberapa hari lepas sebagai cuba untuk bercakap bagi pihak PERKASA

Berita tentang kebiadapan P Waythamoorthy itu boleh dibaca di sini.

Kepada Ketua HINDRAF. Kenapa buat kenyataan semasa di London? Mari lah pulang ke Malaysia kalau berani sangat! Mungkin mereka-mereka ni rindukan peristiwa 13 Mei 1969 kot?.

Syabas Pemuda UMNO Johor kerana bertindak pertahankan Sultan yang disanjungi !

7 ulasan:

JayBosS berkata...

HINDRAFUCKRIA PARIA KLINK TODI MABUK! MASA KECIK DULU, AKU PALING TAKUT BILA DISEBUT, KLING SABIT! (bukan sabit rumput la)SABIT KAPLA! NAK BUAT JAMBATAN WOOO! PEMBUNUHAN MELAYU KITA DGN MENGGUNAKAN SABIT (sabit kelapa sawit, tajam & sadis) KONFOM! HINDRAFUCK KLING PARIA! KLING SABIT! KLING Paria Waythambypundek... PARIA LEMBU KLING BODOH, SAPI KENA MAKI, KLING PARIA, LEMBU PARIAH!

Pena Agenoz BERBISIK... berkata...

Salam Ukhwah

Maaf PAB berkata2 :

PAB tak benci rakan bangsa India krn ramai kenalan PAB dr bangsa tersebut. Tapi PAB tidak boleh terima PERJUANGAN RASIS HINDRAF.

PAB sbg anak jati JOHOR menyokong tindakan Pemuda Umno membuat bantahan diatas keceluparan pemimpin HINDRAF. Kalau dia berani...dtg JOHOR...kita tengok 'kerandut' siap yg kena potong bg makan kt anjing.

PAB sokong sepenuh hati Duli YM Tuanku Johor. Cuma nk tau kes Chua Ju Leng..Opss silap..Jui Meng hina sultan tue apa cerita...senyap jer...

Daulat Tuanku

GOMO berkata...

tahniah dan mantap buat pemuda Johor dalam isu ini. kita patut semebelih je puak Hindraf ni

Aspirasi berkata...

Salam ukhwah semua..

Kebiadapan Hindraf ini perlu dihhentikan... Mereka ini telah menyentuh semua perkara sensitif termasuk hak Istimewa Melayu dan Kuasa Raja Melayu...

Melayu perlu terus bersatu.. jangan biarkan orang Asing perkotak-katikkan Melayu..

Tanpa Nama berkata...

hindraf sampah jadi sweeping sialan ni dari tanah melayu

Tanpa Nama berkata...

hindraf dasar bangsat & barua...
ni la keadaannya kalau hisamudin dok warning & terus warning...
keling dah naik toncang pun takut nk ambil tindakan!!
aku hrp la puak keling hindraf bangsat ni kena Tulah Tuanku Sultan @ pun kena 'Tulah' dgn org melayu sdiri..

zainalsamsudin berkata...

jangan iktiraf barua ni dengan panggilan ketua hindraf....panggil sahaja dengan panggilan ketua haram Hindraf , kerana mereka bukan didaftarkan.... perkasa adalah sebuah badan yang telah didaftarkan ...tahniah kepada pemuda Johor kami ada bersama2 anda didalam perjuangan ini....

Kongsi Link Anda