Popular Today

Isnin, Januari 24, 2011

PRK Tenang : Janji PRK Tenang, Jelas PAS memang PENIPU!!!



Pembohongan Calon PASberg..

DIN Puduraya akui PASberg memang tak mampu untuk selesaikan masalah rakyat... jadi apa guna PASberg bertanding.. takkan YB PASberg hanya makan gaji buta!!!

Dalam sidang media ni.. nampaknya Calon PASberg ni nampak macam tak berupaya nak jadi YB.. manakan tidak sepatutnya calon PASberg lah yang cakap tentang janji beliau... kenapa si DIN Puduraya pulak yang cakap...

Ini menunjukkan kepimpinan PASberg sendiri tidak yakin dengan calon mereka!!!.. apatah lagi ini adalah calon wanita... ini membuktikan pemimpin PASberg memperkecilkan peranan kaum wanita!!!

Ini diakui pemimpin PASberg ini!!!, beliau berkata "usaha ini dilihat praktikal kerana semua Dewan Undangan Negeri (DUN) yang dimenangi Pembangkang Negeri johor telah dijadikan anak angkat oleh kerajaan BN/ UMNO dengan motif untuk memenangi PRU-13"

Jadi apa peranan YB PASberg.. sapi punya susu, lembu dapat nama,,, sebab hakikatnya PASberg memang tidak mampu untuk menyelesaikan masalah rakyat.. yang mampu menyelesaikan masalah rakyat adalah BN.. jika dilihat hakikat ini.. PASberg dari asal memang tidak tidak perlu bertanding.. kerana mereka tahu mereka tidak akan menyelesaikan masalah rakyat!!!

Jadi kenapa PASberg bertanding walaupun mereka tahu, PASberg tidak akan menang!!!
Ini semua kerana YB PASberg hanya nak makan gaji buta!!!

PASberg bangkitkan soal isu pengambilan wang tanam semula, isu gred yang rendah buah kelapa sawit, isu peluang pekerjaan dan penempatan generasi ke-2 Felda, isu permohonan tanah pertanian, masalah perparitan dan kemudahan asas dan isu peluang peniagaan di labis... tapi PASberg kata yang selesaikan masalah ini ialah kerajaan BN.. jadi apa perlu YB PASberg.. setakat jadi posmen hantar surat.. inikah standard YB PASberg.. hanya mengambil kesempatan yang BN lakukan untuk membangunkan rakyat setempat..

Tindakan kerajaan BN membangunkan kawasan DUN yang kalah membuktikan kerajaan BN ialah kerajaan yang adil dengan mengambil kira kebajikan rakyat!! bukan yang memilih untuk menyampaikan bantuan kepada kawasan YB BN sahaja.. tetapi kepada semua kawasan..

Ini membuktikan memilih calon PASberg ialah perkara yang sia-sia dan membuang masa.. hakikatnya cikgu malas ke, Dr Syeikh Ibrahim atau siapapun YB PASberg di Johor hanya makan gaji buta dan tidak mampu  menyelesaikan masalah rakyat..

Oleh itu kepada semua pengundi DUN Tenang.. jadi  pengundi yang bertanggungjawab... jangan undi YB yang akan makan gaji  buta dan tidak mampu selesaikan masalah rakyat...

Undilah calon BN... yang komfirm boleh selesaikan masalah rakyat!!!

Hidup BN

5 ulasan:

Unknown berkata...

Salam,
Mohon dipautkan Blog EP
TQ

http://empayar-pemuda.blogspot.com

Pengundi Baharu berkata...

Kehadiran PAS menyusahkan penduduk Tenang

Bahtera Merdeka berkata...

Salam Tuan,
blog ini sudah saya link.
Mohon link ke blog Tuan.
Salam perjuangan.
TQ

Lintau Perak berkata...

Salam Bro.

Jom kita teruskan perjuangan.
Blog sdra sudah saya link.

p/s: http://lintau-perak.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

wei kawan2 relax la bertenang semuja ok

Malaysia Maternity Wear,Maternity Wear Malaysia,Maternity Wear,Maternity Clothing,Maternity Dress,Online Maternity,Online Baby Products,One Stop Maternity

Kongsi Link Anda