Selasa, November 03, 2009

Kes Pusat Hiburan di Selangor - Elizabeth Wong salahkan Media!!!!



Baru-baru ini hebohlah satu cerita yang mendakwa kerajaan negeri akan mengusulkan supaya pusat hiburan

dibenarkan beroperasi sehingga pukul 3 pagi. Mula la pihak media main isu ni kat semua akhbar.. Tup-Tup bila isu dah panas nak jadi kontrversi mula la ada orang cuba menyalahkan pihak lain. biasa lah tuduh menuduh ni memang sudah menjadi amalan pakatan pembangkang sejak dari dulu lagi.

Ni yang terbaru Eli bogel kita ni pulak buat kenyataan akhbar menyatakan tidak ada pun suara yang mahu buat usul itu. Serta Eli juga menyatakan kerajaan Negeri tidak pernah menyuarakan Isu mengenai melanjutkan masa untuk semua pusat hiburan di selangor. Dan dia mula lah salahkan pihak akhbar kite ni dan cakap pihak akhbar lah yang punya angkara dan sebab akhbar lah duk buat publisiti pasal selangor ni yang menjadikan selangor hari ni macam ni.

emm jom kita baca kenyataan brother Gagap kita ni pada satu majlis brother Gagap kita ni yang merupakan menteri besar negeri Selangor berkata Kerajaan Negeri Selangor akan membincangkan secara serius cadangan untuk melanjutkan operasi pusat hiburan sehingga pukul 3 pagi di beberapa kawasan pentadbiran pihak berkuasa tempatan atas alasan untuk meningkatkan industri pelancongan di negeri ini.

Mane satu yang betul ni. kite nak percaya Brother Gagap ni ker atau Cik Eli Bogel ni.. aku pun kopuis ni... tapi tak pe la ini merupakan satu bukti yang menyatakan bahawa di selangor ahli-ahli exco dia dah tak sefahaman. Sampaikan MB dia buat steatment pun dia tak tau.. adusss.. Untuk abg-abg Media teruskan membongkar serta menulis.. buat dek je cakap Eli bogel tu..

P/S: Nasib baik geng-geng media ni tak sebar gambar bogel dia.. tu pun dah cukup bagus dah..!!!




Sumber : BrokentheCode

2 ulasan:

Jeffry berkata...

BIASAK LA BRO..TERBUKTI 2 EKOR PASANGAN INTIM BURUNG KAKAK TUA NI TAK TAU LAGI NAK HENDEL PENTADBIRAN NEGERI. LETAK JAWATAN AJE LAA KEHKEHKEH

eXception berkata...

Biasalah anak haram jadah ni... Bila dah salah dia serkup kesalahan dia tu kat kepala org lain... Bijak... Bijak... Untuk menjadi sebijak Eli, makanlah babi setiap hari dan bergambal bogel setiap hari....

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Kongsi Link Anda