Popular Today

Selasa, November 03, 2009

1PAS " DAP didahulukan, Islam ditinggalkan" : Husam Nak Saman Siasah?.. suka betul situlang besi

Suka betul situlang besi ni (Malaysia Wave)... nampaknya blogger pro Husam ni suka sangat si Sayuti disaman... (baca di sini)

"Saya mulanya terkejut juga bila Suyuti lapor dalam blog dia, bertajuk "Husam Hayati Semangat Unity Government". Dalam hati kecil saya berkata mesti ada sesuatu yang pelik ni.

Rupanya betul. Memang Husam tengah marah (mengikut kawan saya ni) Bukan setakat tu, dia pun kena belasah dgn ramai blogger juga. Contoh "Bodoh Punya Husam" dengan "Go Fly a Kite".

Bagi saya, oleh kerana berita ni datang dari Akhbar Siasah yang ditadbir oleh Suyuti maka kita semua wajib "MERAGUI"nya. Saya dah tulis berapa kali dan berapa kali dedah si Suyuti penipu.

Jadi, kalau betul lah maklumat kawan saya ni, siap lah kau Suyuti. Masuk mahkamah lagi la kau.

Tulang Besi

Jadi... apa nak dikata ada juga manusia yang berhati busuk macam ni...

Tiada ulasan:

Kongsi Link Anda